فرماندار آوج:

۱۵ درصد جمعیت روستایی آوج تحت پوشش شبکه آبفا قرار ندارد/ایجاد تاسیسات در روستاهای غیر تحت پوشش به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۵۳۴۶
۱۵ درصد جمعیت روستایی آوج تحت پوشش شبکه آبفا قرار ندارد/ایجاد تاسیسات در روستاهای غیر تحت پوشش به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
فرماندار شهرستان آوج گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط اداره آبفای شهرستان حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد تاسیسات در روستاهای غیر تحت پوشش مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی در دیدار اسماعیل زادگان مدیر آبفای شهرستان اظهار کرد: طی ۲۲ ماه گذشته از زمان حضور بنده در شهرستان اقدامات و طرح های بسیار خوبی در حوزه آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان انجام شد و در طول این مدت بیش از ۲۰ میلیارد تومان( به غیر از اعتبارات طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر آبگرم )در حوزه آب شرب هزینه شده است.

علیرضایی گفت: با این اقدامات هم اکنون‌ کمیت و کیفیت آب شرب شهرستان از یک وضعیت پایدار و با درجه استاندارد بالا و مطمئنی برخوردار است. 

وی افزود:  علاوه برآن در طول این مدت ۳۶ روستای شهرستان تحت پوشش آبفا نبودند اما هم اکنون فعالیت ها و عملیات اجرایی اعم از اصلاح و بهسازی شبکه،حفر چاه و مرمت چشمه ،خط انتقال و  احداث مخزن  برای تحت پوشش قرار دادن ۹ روستا(چوبینه.پروان.مشانه .نصرت آباد .دانک.آقچه قلعه.میاندره .سنگاوین .قوشه قویی) در حال انجام است و ۴ روستا نیز آمادگی خود را برای تحت پوشش قرار گرفتن اعلام کرده‌اند که در سال جاری بعنوان اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

فرماندار شهرستان آوج گفت: اکثر روستاهای غیر تحت پوشش به علت اینکه منابع آبی مکفی دارند تمایلی به تحت پوشش ندارند و روستاهایی که به صورت مکتوب تمایل خود را اعلام کرده اند،عملیات اجرایی در آنها در حال اجرا است.

علیرضایی عنوان‌کرد: طبق بررسی های انجام شده توسط اداره آبفای شهرستان حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد تاسیسات در روستاهای غیر تحت پوشش مورد نیاز است و امیدواریم با مشارکت خیرین،خودیاری اهالی، جذب اعتبارات ملی و تامین اعتبار توسط کمیته برنامه ریزی استان و شهرستان، این طرح مهم و اساسی در شهرستان به سرانجام مطلوب برسد.

فرماندار شهرستان آوج در این دیدار از تلاش ها و پیگیری های مدیریت آبفای شهرستان، همکاران و کارشناسان این شرکت و حمایت ها و مساعدت های مهندس بیرانوند مدیرعامل آبفای استان در طول این مدت تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز