فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان:

باند ۳ نفره سارقان خودرو و موتور سیکلت در تاکستان دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۵۴۲۹
باند ۳ نفره سارقان خودرو و موتور سیکلت در تاکستان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری باند3 نفره سارقان خودرو و موتور سیکلت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ کوروش عزیزی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت در سطح حوزه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: بعد از انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازجویی های انجام شده متهم به تشکیل باند سرقت و همچنین سرقت یک دستگاه وانت پیکان و 2 دستگاه موتور سیکلت اعتراف کرد و باتوجه به اعترافات متهم دستگیر شده در این خصوص یک سارق و یک نفر مالخر  نیز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند یک دستگاه وانت پیکان و 2 دستگاه موتور سیکلت اوراق شده کشف شد.

در پایان فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه متهمان به همراه اموال کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، از مردم خواست: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و حد المکان از پارک نمودن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری کرده و اصول امنیتی مانند استفاده از دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز