نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات، آبرو و حیثیت نظام اسلامی است/ اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۵۵۵۲
انتخابات، آبرو و حیثیت نظام اسلامی است/ اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات حیثیت و آبروی نظام است و باید با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در نشست هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان قزوین که روز پنجشنبه در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: معتمدان در بررسی صلاحیتها خوب عمل کردند و  کارها بر مدار حق جلو رفته و اعتراضات آنچنانی نشده و به نظر می رسد رسیدگی صلاحیت ها بر اساس مر قانون بوده است.

وی بیان کرد: ما به عنوان نمایده ناظر عمل می کنیم و شاید به هیئت های اجرایی و نظارت فشار هم وارد شده تا کسی را تایید یا رد کنند که شما برای حق ایستادگی کردید و هزینه دادید چون معیار حق و قانون بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مشارکت حداکثری برای ما مهم است اما به نظر می رسد در برخی از استانها به دلیل عملکرد بد شوراها با استقبال کمی مواجهیم اما در قزوین شرایط بهتری داریم.

شفیعی 2

وی اضافه کرد: از اعضای هیئت های اجرایی و نظارت انتظار می رود از ایرادهای کوچک بگذرند و اغماض کنند و امانتدار پرونده مردم باشند البته کسی که صلاحیت ندارد نباید تایید شود.

محمد بیگی تصریح کرد: انتخابات پیش رو در واقع حیثیت نظام است و همانگونه که در شوراها استقبال خوب بوده امیدواریم در ریاست جمهوری هم مشارکت بالا برود.

وی گفت: باید اجازه دهیم نسل جوان وارد انتخابات شوراها شود و در کنار افراد با تجربه در مدیریت شهری مشارکت بیشتری داشته باشد. 

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باید بستر کارهای اجرایی و مدیریتی را برای نسل جوان و نیز بانوان توانمند مهیا کنیم تا کشور با اتکا به نیروهای متعهد مسیر توسعه را بخوبی طی کند.

محمدبیگی از همدلی ایجاد شده میان فرمانداری، هیئت های اجرایی و نظارت و کار منطم دبیرخانه تشکر کرد و خواستار امانتداری در رسیدگی به پرونده افراد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز