رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۶۸۶۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 113 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در این باره گفت: با بستری شدن 113 بیمار جدید کرونایی در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا در استان به 594 نفر  رسیده است.

وی بیان کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته متاسفانه 13 بیمار نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: همچنین موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان در حال حاضر 873 نفر است که 40 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه زیر دستگاه تنفسی قرار دارند.

نامدار اظهارداشت: با تلاش کادر درمانی استان در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 135 بیمار پس از بهبودی از بیمارستان ها ترخیص شدند.

وی گفت: مجموع آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان قزوین از ابتدای انتشار این ویروس به 21 هزار و یک نفر رسیده و در این مدیت متاسفانه یک هزار و 458 نفر نیز فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به وضعیت حاد کرونایی ایجاد شده از شهروندان خواست ضمن زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در مراکز جمعیتی، دورهمی و میهمانی های خانوادگی در این ایام جدا خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز