معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

تجهیز نیروی انتظامی به امکانات مدرن موجب ارتقای کیفی خدمات می شود

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۷۴۴۱
تجهیز نیروی انتظامی به امکانات مدرن موجب ارتقای کیفی خدمات می شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با تجهیز نیروی انتظامی به امکانات مدرن و به روز می توان زمینه ارتقای کیفی خدمات به شهروندان را مهیا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه استانی امضای تفاهم نامه تقویت بنیه انتظامی استان پیش از ظهر دوشنبه به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مرادی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این جلسه گفت: با پیگیری هایی که در سطح ملی در حال انجام است،تا پایان سال جاری شاهد فراهم شدن امکانات و تجهیزات به روز در مجموعه نیروی انتظامی استان خواهیم بود.

وی افزود: نیروی انتظامی اگر به امکانات به روز و =پیشرفته مجهز شود می تواند با سرعت بخشیدن به امور خود رضایت مردم را بیشتر جلب کند.

در ادامه سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: نیروی انتظامی با اتکا به مردم تلاش کرده است جایگاه مردمی خود را حفظ کند.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: استان قزوین در فهرست ۴ استان برتر کشور در زمینه امنیت قرار دارد و این جایگاه مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس است.

وی اظهارامیدواری کرد با تامین تجهیزات به روز و مدرن زمینه ارتقای کیفی خدمات پلیس بیش از گذشته در استان مهیا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز