فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۷۶۸۳
کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 35 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در 2 عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و دستگیری 2 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت یک قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شده و دریافتند که وی به تازگی مقداری مواد مخدراز استان های جنوبی تهیه کرده و قصد انتقال آن به قزوین را دارد.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات غافلگیرانه خودرو مورد نظر  در ورودی شهر بوئین زهرا متوقف و در بازرسی از خودرو پراید ، 30 کیلوگرم تریاک کشف و 2 متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی اشاره کرد :همچنین در عملیات دیگری با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان 5 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان نائین کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی استان قزوین هیچ گونه مماشاتی با سوداگران مرگ نخواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز