مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

۵ مرکز اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه نشین استان قزوین راه اندازی شده است

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۶۸۰۲۷
۵ مرکز اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه نشین استان قزوین راه اندازی شده است
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره در حال حاضر 5 مرکز اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا وارثی در خصوص اقدامات اورژانس اجتماعی در یک سال گذشته اظهارداشت: در حال حاضر در استان قزوین 8 اورژانس اجتماعی در شهرهای قزوین، تاکستان، بوئین زهرا، الوند، محمدیه، اقبالیه، آبیک و آوج در حال فعالیت و ارائه خدمات به گروه هدف هستند.

وی افزود: تمامی شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت در استان، دارای اورژانس اجتماعی هستند و به منظور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سکونت گاههای غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین و کمتر برخوردار هم تعداد  5 پایگاه خدمات اجتماعی راه اندازی شده است.

123 333

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: 4 پایگاه اورژانس اجتماعی در شهرستانهای تاکستان، الوند، محمدیه، قزوین و آخرین پایگاه در سال جاری در منطقه الموت بنا به ضرورت و برای کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.

 

19 هزار تماس با اورژانس اجتماعی استان قزوین

وی بیان کرد: در مدت یک سال گذشته بیش از 19 هزار و 23 مورد تماس با خط 123 اورژانس اجتماعی برقرار شده که مددکاران و مشاوران پاسخگوی شهروندان بوده اند.

وارثی افزود: از این تعداد تماس برقرار شده تعداد 8767 مورد مرتبط با فعالیتها و اهداف اورژانس اجتماعی بوده است.

مشاوره

مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهارداشت: تیم سیار اورژانس اجتماعی با اعزام  6137 مورد ماموریت زمینه ارائه خدمات مورد نیاز گروه های هدف در محل را مهیا کرده است.

وارثی گفت: همچنین ارائه خدمات به 1983 نفر در مرکز مداخله در بحران صورت گرفته که از این تعداد 1824 نفر از خدمات سرپایی و 159 نفر از خدمات نگهداری بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: 539 نفر از طریق تشکیل پرونده در پایگاههای خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه ای و آسیب خیز خدمات دریافت کرده اند.

وارثی اضافه کرد: با توجه به راه اندازی سامانه آماری از سوی سازمان بهزیستی کشور، در سال گذشته تمامی آمارهای فعالیت اورژانس اجتماعی در سامانه کشوری، به صورت یکپارچه و روزانه ثبت و ضبط شده است.

123 ..

مدیرکل بهزیتی استان قزوین تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 147 هزار و 88 مورد خدمت شامل: خدمات مددکاری، روانشناسی، آموزشی، حقوقی، نگهداری به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در استان ارائه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز