معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین:

رسانه‌های آسیب دیده در قزوین وام قرض الحسنه دریافت می کنند

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۸۲۶۰
رسانه‌های آسیب دیده در قزوین وام قرض الحسنه دریافت می کنند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: تسهیلات ویژه به رسانه‌های آسیب دیده از ویروس کرونا در قزوین پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، رقیه نانگیر از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کم بهره به رسانه های استانی آسیب دیده از کرونا خبر داد و اظهارداشت: ویروس کرونا بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر خود قرار داد و آسیب های زیادی به فعالیتهای اقتصادی ، فرهنگی و رسانه ای وارد کرد.

نانگیر تصریح کرد: در این میان رسانه های جمعی و خبرنگاران هم که همواره پای کار بودند و فعالیت آنها در ایام شیوع کرونا تعطیل نشد دچار آسیب فراوانی شدند که حمایت از فعالان رسانه را وظیفه خود دانستیم تا بخشی از مشکلات را کم کنیم.

وی یادآورشد: در یک سال اخیر خبرگزاری ها و نشریات محلی هم در اثر شیوع گسترده ویروس و تعطیلی کسب و کارها، بشدت  آسیب دیدند اما صحنه را ترک نکردند و کار اطلاع رسانی هرگز تعطیل نشد و این احساس مسئولیت ارزشمند است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: این گروه نه تنها در ایام کرونا عقب نشینی نکردند بلکه حجم فعالیت های آنها با همه گیری کرونا بیشتر شد و همواره در کنار ستاد مبارزه با کرونا بودند و نقش مهمی در اطلاع رسانی و مدیریت ویروس کرونا ایفا کردند.

نانگیر افزود: برای جبران بخشی از آسیب های این حوزه، تسهیلات قرض الحسنه با بهره 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه در نظر گرفته شده که از طریق صندوق کارآفرینی امید به خبرگزاری ها، نشریات و مطبوعات استانی متناسب با فعالیت مستمر و آسیب های وارد شده پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: این تسهیلات به رسانه هایی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شوند پرداخت می شود تا بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات فعالان رسانه در ایام سخت کرونایی را حل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز