فرماندار شهرستان قزوین:

فعالیت ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا در شهرستان قزوین آغاز شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۸۵۵۱
فعالیت ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا در شهرستان قزوین آغاز شد
فرماندار شهرستان قزوین گفت: به منظور تسریع در تزریق واکسن، فعالیت ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا در قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  اولین جلسه ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا در شهرستان قزوین روز چهارشنبه  به ریاست محمد شفیعی فرماندار قزوین در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد شفیعی در این جلسه اظهار داشت: در راستای مهار و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و لزوم حفظ جان و سلامت شهروندان، با راه اندازی این ستاد ضمن تامین زیرساخت ها و شرایط مناسب تلاش می کنیم تا اجرای طرح واکسیناسیون تسریع شود.

وی بیان کرد: با ایجاد پایگاه های سلامت، فرآیند واکسیناسیون را بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهیم داد.

جلسه ف

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: برای سهولت در اجرای طرح واکسیناسیون در قزوین، این شهر را به چهارمنطقه شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم کردیم و در هر منطقه یک مجتمع به عنوان پایگاه سلامت تعیین و تجهیز شده که روزهای آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی بیان کرد: در منطقه شمال، سالن دانشگاه پیام نور، در قسمت جنوب، دانشگاه علمی کاربردی شهید رجایی شهرداری قزوین، در منطقه شرق، مجموعه ورزشی هلال احمر و در منطقه غرب : سالن دانشگاه فرهنگیان برای اجرای طرح واکسیناسیون آماده شده است. 

فرماندار قزوین با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت محیط در پایگاه های یادشده برای حفظ سلامت شهروندان و نحوه مراجعه مردم بهد این مراکز اظهارداشت: در انتخاب پایگاههای سلامت در اجرای طرح، تمامی پروتکل های بهداشتی اعم از مکان، نیروی انسانی، تجهیزات و موقعیت پیرامونی و محیطی برای تردد افراد مورد توجه قرار گرفته است.

شفیعی اضافه کرد: با توجه به الویت بندی صورت گرفته توسط کادر بهداشت و درمان  واجدین شرایط از جمله سالمندان در زمانبندی مشخص شده می توانند با مراجعه به نزدیک ترین پایگاه سلامت در محل زندگی خود با ارائه کارت ملی واکسینه شوند .

وی گفت: در مکان های یاد شده در زمان اجرای طرح واکسیناسیون، ضمن تامین آمبولانس، پزشک و مراقب سلامت نیز حضور دارند.

به گفته شفیعی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون تعداد 6636 نفر در شهرستان قزوین شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و پاکبانان واکسینه شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز