با هدف رفع موانع تولید:

استاندار قزوین به صورت سرزده از شهرک صنعتی لیا بازدید کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۸۶۰۴
استاندار قزوین به صورت سرزده از شهرک صنعتی لیا بازدید کرد
در راستای تحقق شعار سال و بررسی موانع و مشکلات تولید استاندار قزوین بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده از شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار به همراه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت و مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان روز چهارشنبه به صورت سرزده از شهرک صنعتی لیای استان قزوین بازدید کرد.

استاندار قزوین با حضور در شرکت شیمیلیا ضمن بررسی موانع و مشکلات این واحد و نیز شهرک صنعتی لیا به مسائل مطرح شده از سوی مدیران واحدها رسیدگی کرد.

اجرای طرح توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهرک لیا، جرای پروژه روکش آسفالت تعدادی از بلوارها و خیابانها، تسریع در اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت خیابانهای پارک الحاقی به شهرک صنعتی لیا از موارد مطرح شده در این بازدید بود.

در این بازدید استاندار قزوین ضمن اعلام حمایت قاطع از تولید و توسعه شهرک، با صدور مجوز ابلاغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و منابع داخلی شرکت جهت اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت، زیباسازی و المان شهری شهرک صنعتی لیا در سالجاری دستور لازم را صادر کرد.

افزایش حق شارژ جهت ارائه خدمات بیشتر به واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لیا،  افزایش تخصیص آب به میزان ۱۵ لیتر بر ثانیه با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در سالجاری برای شهرک صنعتی لیا، انعقاد تفاهم نامه احداث پست برق دائم جدید با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال برای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی شهرک صنعتی لیا با مشارکت استانداری، برق منطقه ای زنجان و شرکت شهرکهای صنعتی از دیگر دستاوردهای بازدید سرزده استاندار این منطقه صنعتی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز