فرماندار شهرستان بویین زهرا:

تحقق ۱۱۲ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بوئین زهرا

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۹۳۵۶
تحقق ۱۱۲ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بوئین زهرا
فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: با برنامه ریزی انجام شده در سال گذشته 112 درصد تعهد اشتغال شهرستان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی فرماندار بوئین ‌زهرا در این باره اظهارداشت: از ابتدای سال گذشته در شهرستان بوئین‌زهرا تعهد ایجاد شده در شهرستان2592 نفر شغل بود که با برنامه ریزی انجام شده و همکاری دستگاهها توانستیم بیشتر از تعهد خود را در اشتغال عملیاتی کنیم.

آقاعلی تصریح کرد: در سال گذشته برای 2920 نفر شغل ایجاد شد که این تعداد بیانگر تعهد 112درصدی اشتغال در شهرستان بوئین‌زهرا است.

وی افزود: با تعدیل کمترین نیروی کار در سال گذشته درشهرستان بویین زهرا توانستیم اشتغال موجود را ثابت نگهداریم و از بیکاری جلوگیری کنیم.

آقاعلی بیان کرد: آمار تعدیل نیرو در شهرستان به شدت کاهش یافته و ازاین نظر در این شهرستان در زمینه تعهد به اشتغال عملکرد قابل قبولی داشته ایم.

فرماندار بوئین زهرا اظهارداشت: در شرایط کنونی باید مدیران بتوانند در رفع موانع تولید و کاهش مشکلات گام بردارند وبه تحقق شعار سال کمک کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی باید از همه ظرفیت‌ها در راستای تحقق شعار سال که تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده استفاده کنیم.

آقاعلی گفت: مدیران با روان سازی و تسهیل در کارها باید دروضعیت اقتصادی کنونی حامی خوبی برای کارآفرینان و تولیدکنندگان در مسیر تولید و ایجاد اشتغال باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز