معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین:

حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده ای قزوین ۵۶درصد افزایش یافت

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۹۴۳۰
حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده ای قزوین ۵۶درصد افزایش یافت
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از رشد 56درصدی حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده ای استان طی فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا معیری پور در این باره اظهار کرد: در یک ماه گذشته 600هزار تن انواع کالاهای مختلف از استان قزوین جابجا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: میزان جابجایی کالا طی این مدت حتی در مقایسه با فروردین ماه سال 98 که ویروس کرونا شایع نبود و وضعیت حمل و نقل و صنایع تولیدی، کشاورزی و معدنی در شرایط عادی قرار داشت نیز رشد 15 درصدی نشان می دهد که این با تلاش تمام دست اندرکاران این حوزه به خصوص رانندگان شریف و زحمتکش حاصل شده است.

به گفته معیری‌پور حوزه حمل و نقل جاده ای در یک سال گذشته با اقدامات ساختاری و جلب همکاری و مشارکت تمام صنوف حمل و نقل تلاش کرد که رکود حاصل از پاندمی کرونا بر روی فعالیت اقتصادی این بخش به حداقل برسد.

معاون حمل و نقل اداره کلراهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: با بررسی آمار و اطلاعات به دست آمده استان قزوین با گذار از این رکود و با حمل بیش از 10 میلیون و 400هزار تن انواع کالا در سال 99 رشد 6درصدی نسبت به سال پیش از آن داشته و امیدواریم با تداوم این تلاش ها در جهت بهبود گردش مالی حوزه حمل و نقل شاهد فعالیت بیشتر ناوگان حمل و نقل، رونق اقتصادی و به تبع آن کاهش آثار مشکلات و مسایل این قشر باشیم.

12هزار و 356 راننده در ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین، کار جابجایی بار را در جاده ها بر عهده دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز