فرماندار شهرستان آوج:

تجمع و جابجایی جمعیت مهمترین عامل گسترش ویروس کروناست

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۹۸۷۶
تجمع و جابجایی جمعیت مهمترین عامل گسترش ویروس کروناست
فرماندار شهرستان آوج گفت: به جای تعطیلی اصناف بهتر است از تجمع و جابجایی جمعیت که بیشترین عامل انتشار ویروس است جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی در جلسه ستاد کرونای استان که عصر شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز استانداری برگزار شد اظهارداشت: به نظر می رسد در ایام کرونا بیشترین آسیب به اصناف وارد شد و هر جا دیگران رعایت نکردند و شرایط بدتر شد باز هم محدودیت های صنفی را بیشتر کردیم. 

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: باید مشخص کنیم اصناف، رانندگان، حمل و نقل عمومی، شهروندان، کارمندان، کارگران و سایر فعالیت ها چقدر در گسترش ویروس کرونا موثر بوده اما به نظر می رسد همه عوامل را در کسب و کار خلاصه کردیم.

12

وی اظهارداشت: بدون تردید بیشترین عامل انتشار ویروس کرونا جمعیت و تجمع افراد و نیز جابجایی ها بوده است و اگر این دو نطقه کنترل می شد نیاز به این همه سخت گیری برای کسبه نبود.

کسبه آوج همکاری همه جانبه داشتند 

علیرضایی تصریح کرد: در شهرستان آوج کسبه و بازاریان همکاری بسیاری خوبی داشتند و با کنترل ورودی های شهر توانستیم ضمن جریمه متخلفان به کاهش روند بیماری کمک کنیم.

وی گفت: همکاری خوب بازاریان آوج موجب شد  ما فقط سه واحد را پلمب و 4 واحد را به تعزیرات حکومتی معرفی کردیم.

اجازه دهیم اصناف با رعایت پروتکل ها فعالیت کنند

فرماندار آوج با ابراز نگرانی از وضعیت معیشتی اصناف شهرستان گفت: اصناف و بازاریان این شهرستان با مشکلات عدیده ای مواجهند و بسیاری چک هایی دارند که باید پیگیری و نقد کنند و به نظر می رسد برخی مشاغل و کسبه ای که مراجعه کننده بسیار محدودی دارند باید اجازه فعالیت داشته باشند تا کارهای مالی و حقوقی خود را پیگیری کنند.

1

وی گفت: باید با مسائل به صورت ریشه ای برخورد کنیم زیرا وقتی محدودیت های مراسم که می تواند کنترل شود به خانه ها و باغات منتقل شود ما با آلودگی بیشتر مواجهیم لذا باید از تجمع و جابجایی پیگشیری کنیم و اجازه دهیم اصناف با رعایت پروتکل ها به صورت محدود فعالیت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز