مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:

۲۲ درصد از برنامه های شهرکهای صنعتی قزوین عملیاتی شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۹۹۷۵
۲۲ درصد از برنامه های شهرکهای صنعتی قزوین عملیاتی شد
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در یکماه اول سالجاری بیش از 22 درصد از برنامه عملیاتی سال 1400 مربوط به واگذاری اراضی صنعتی، کارگاهی و صنفی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری تحقق پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور در این باره اظهار کرد: در یکماه اول سالجاری، با جذب 46 متقاضی سرمایه گذاری به میزان 41 هکتار زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی واگذار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  رشد پنج برابری داشته که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی علیرغم شدت تحریم های ظالمانه برای سرمایه گذاری در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در استان صنعتی قزوین دارند.

وی تصریح کرد: شهرکهای صنعتی لیا، خرمدشت، حکیمیه، کاسپین، قزوین( کوهین ) و ناحیه صنعتی طارم به ترتیب میزان بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری صنعتی را در مدت مذکور داشته اند.

خانپور میزان سرمایه گذاری این قراردادها را بیش از 14 هزار میلیارد ریال عنوان کرده که با راه اندازی همه این طرحهای صنعتی زمینه اشتغال 18 هزار نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هئیت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی همانند سال گذشته که به شعار«جهش تولید» جامه عمل پوشانده و جذب دو برابری سرمایه گذار نسبت به سالهای مشابه داشتیم در سال جدید هم اولویت را بر توسعه شهرکهای تقاضامحور و تکمیل زیرساخت های سرمایه گذاری و رفع موانع تولید و حمایت حداکثری از صنایع کوچک ادامه خواهیم داد.

خانپور قول داد: در کمترین زمان در راستای تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه با همت بالا تمامی امکانات را  برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کنیم.

 

نظر شما