جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

پلمب کارگاه تولید ماسک غیرمجاز در محمدیه

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۰۰۸۷
پلمب کارگاه تولید ماسک غیرمجاز در محمدیه
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از پلمب کارگاه تولید ماسک های غیر مجاز و کشف 30 هزار ماسک در شهر محمدیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه و سودجویی برخی افراد در تولید و فروش ماسک های غیر مجاز ،ماموران انتظامی بخش محمدیه با اشرافیت و هوشمندی خود از تولید غیر مجاز ماسک در کارگاه غیرمجاز در یکی از مناطق شهر محمدیه مطلع و بلافاصله  پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی کارگاه مورد نظر که اقدام به تولید ماسک های غیرمجاز می کرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه  30 هزار عدد ماسک تقلبی تولید شده و آماده توزیع به همراه مقادیری مواد اولیه  و 3 دستگاه تولید ماسک را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در این راستا 2 متهم دستگیرشدند، خاطرنشان کرد: این کارگاه به علت عدم رعایت قانون نظام صنفی و آیین نامه اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس تاکید کرد: مدافعان امنیت به طور شبانه روز در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه هستند و  با افراد سودجو  و فرصت طلبی که با سؤاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز