استاندار قزوین:

دستاوردها و نحوه هزینه کرد زکات را به مردم بگویید تا اعتماد سازی شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۰۱۶۲
دستاوردها و نحوه هزینه کرد زکات را به مردم بگویید تا اعتماد سازی شود
استاندار قزوین گفت: با شفاف سازی و ارائه گزارش های مستمر در خصوص میزان جمع آوری و هزینه کرد زکات و بیان دستاوردهای آن زمینه اعتماد سازی و ترویج فرهنگ این فریضه را مهیا کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای زکات استان قزوین روز یکشنبه با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه و هدایت الله جمالی پور استاندار، بهنامی فر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این جلسه اظهارداشت: افرایش میزان جمع آوری زکات در استان بیانگر مسئولیت پذیری مردم و مدیرکل کمیته امداد است که جای تقدیر دارد.

زکات 5 - Copy

وی افزود: نقش روحانیت و ائمه جمعه و جماعات در احیای فرهنگ‌ زکات بسیارتعیین کننده بوده و در نهاد کمیته امداد باید با ارائه گزارش های مستمر زمینه امیدآفرینی و اطمینان بخشی را مهیا کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: به مردم بگویید امسال چقدر زکات جمع آوری شده و آن را در کجا هزینه کرده اید و اگر از محل این وجوه کار عمرانی می شود اطلاع رسانی کنید.

وی بیان کرد: باید در اطلاع رسانی شفاف باشیم تا افراد زکات دهند متوجه شوند خیرات آنها در کجا و به چه میزان هزینه شده است.

جمالی پور افزود: اعتماد سازی لازمه موفقیت در کارهاست و باید در این عرصه این اعتماد جلب شود و انتظار داریم فرمانداران، بخشداران در اجرای مطلوب این فریضه و تحقق اهداف آن همراهی لازم را داشته باشند.

زکات 2 - Copy

استاندار قزوین ضمن تشکر از همراهی ائمه جمعه و جماعات و مسئولان جهاد کشاورزی در اجرای موفق زکات برای همکاری و کمک بیشتر در این زمینه نیز اعلام آمادگی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز