جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

مراسم شب های احیاء در قزوین با رعایت پروتکل ها در فضای باز برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۰۲۸۳
مراسم شب های احیاء در قزوین با رعایت پروتکل ها در فضای باز برگزار می شود
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: مراسم پر فیض شبهای احیاء با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در قزوین در فضای باز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی در همه شهر های استان قزوین و اهمیت مراسم معنوی شب های احیا، این مراسم فقط به صورت محدود در فضای باز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مدت زمان برگزاری مراسم شب های احیاء حداکثر 2 ساعت خواهد بود و انتظار می رود دستگاههای مربوط در این زمینه نظارت لازم را داشته باشند.

منوچهر حبیبی 33

حبیبی یادآورشد: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب های قدر، طرح منع تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد به صورت استثنا در این سه شب اجرا نخواهد شد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: رعایت فاصله حداقل 1.5 متر توسط شرکت کنندگان در مراسم شب های احیاء الزامی و اجباری است و این وضعیت بشدت کنترل و نظارت خواهد شد.

حبیبی گفت: مراقبان بهداشتی به منظور راهنمایی و کنترل پروتکل های بهداشتی در این مراسم در کنار شب زنده داران خواهند بود تا در صورت لزوم در هر لحظه تذکر و یادآوری را انجام دهند.

وی اظهارداشت: یقین داریم مسئولان هیئت های مذهبی، مداحان، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد در کنار دعا، نیایش و استغاثه و شب زنده داری توجه ویژه ای به نحوه مراعات پروتکل های بهداشتی خواهند داشت تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

شب احیا 2

حبیبی اضافه کرد: کانون های فرهنگی مساجد، هیئت ها، مداحان در 14 ماهه گذشته و از زمان انتشار ویروس کرونا بیشترین همکاری را با ستاد کرونای استان داشتند و امیدواریم این همکاری تداوم یابد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم روزه دار در شب های پر فضیلت قدر هر چه سریعتر از شر این ویروس منحوس و مهلک رها شده و از خطر آن ایمن شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز