رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

روز قدس تعطیل بردار نیست/ با پای دل می آییم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۰۶۲۲
روز قدس تعطیل بردار نیست/ با پای دل می آییم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:روز قدس تعطیل بردار نیست و همه با پای دل می آییم و برنامه های متنوعی در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بزرگداشت روز جهانی قدس روز دوشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام شهسواری در این جلسه اظهار داشت: در آستانه سی و دومین سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و گرامیداشت ۱۵ خرداد و روز قدس باید این ایام همچنان زنده نگهداشته شود.

 وی بیان کرد: هر چند شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بر همه امور تاثیر گذاشته و بسیاری از فعالیتهای میدانی و حضوری تعطیل شده اما همچنان حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد و هر مصوبه ای که ستاد کرونا اعلام کند اجرا خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: در این وضعیت مراسم میدانی را تعطیل کردیم اما با ابتکار عمل توانستیم در ۲۲ بهمن راهپیمایی خودرویی را تجربه کنیم که مورد استقبال قرار گرفت.

شهسواری اظهارداشت: برخی دستگاهها جانانه پای کار بودند اما برخی دستگاهها کوتاهی کردند که انتظار داریم در این ایام شاهد مشارکت همه دستگاهها در زنده نگهداشتن این ایام باشیم.

image_2021_4_26-10_47_44_555_5dt

وی گفت: ما کارگزاران وظیفه داریم در انجام رسالت خود کوتاهی نکنیم زیرا بعداز ۴۲ سال همه مدیون انقلاب هستیم و شایسته است به وظیفه خود بخوبی عمل کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: برای پاسداشت یوم الله قدس باید راه و روش های دیگری را با توجه به شرایط موجود اتخاذ کنیم.

وی افزود: امسال مراسم میدانی و حضوری فردی و  خودرویی نداریم اما با پای دل خواهیم آمد زیرا روز قدس تعطیل نخواهد شد و حتما برنامه جایگزین خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امیدواریم شرایط کرونا بهتر شود و خداوند شر ویروس را از جامعه کوتاه کند تا همچون گذشته شاهد اجرای این مراسم باشیم.

وی بیان کرد: روز قدس میراث گرانبها و ارزشمند امام راحل و مسئله فلسطین موضوع  اول جهان اسلام است و حمایت از مردم فلسطین با روز قدس علنی شد و نقطه عطف اتحاد و وحدت مسلمانان عالم شده و امیدواریم همه کشورهای مسلمان به خود آیند و مراقب حرکت های موذیانه رژیم غاصب باشند و بدانند عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسراییل پذیرفتنی نیست.

فضاهای شهری آراسته شود

وی گفت: در این ایام محیط و فضای شهری حتما باید  به شعارهای روز قدس آراسته شود و فعالیتها را بیشتر کنیم البته فقط شهرداری مسئول نیست و همه دستگاههای فرهنگی باید پای کار باشند.

شهسواری اظهارداشت: لازم است کارگروه فرهنگی برای اطلاع رسانی در فضای مجازی، هشتک سازی واحد تشکیل شود و امسال با شعار واحد قرار است پرچم فلسطین در میدان قدس قزوین و سایر شهرها نصب شود.

image_2021_4_26-10_47_39_914_Z0Z

وی گفت: برافراشته شدن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم اسراییل، برپایی نمایشگاه مجازی و اجرای مسابقه، نمایش فیلم کوتاه در فضای مجازی و آذین بندی مسیرهای راهپیمایی از دیگر برنامه های پیشنهادی در روز قدس است.

شهسواری افزود: اجرای سرودهای حماسی در مناطق مختلف شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی، آذین بندی شهر، اجرای برنامه های متنوع در شبکه شاد و مشارکت دادن دانش آموزان در فضای مجازی و حضور شخصیت های سیاسی برای تبیین این روز در رسانه ملی از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این یوم الله است.

 

نظر شما