مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری های استان قزوین برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۰۹۰۵
آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری های استان قزوین برگزار می شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری های استان بزودی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری، مصطفی صالحی در این باره اظهارداشت: در راستای ساماندهی نیروی های انسانی متخصص و متعهد در شهرداری ها و بر اساس مجوز سازمان اداری واستخدامی کشور، آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری های استان قزوین برای تصاحب 10 درصد از پست های سازمانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفترشهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: 763 نفر از افراد واجد شرایط شرکت در این آزمون هستند که 667 نفر برای شهرداری قزوین و 96 نفر نیز برای 16 شهرداری با یکدیگر رقابت می کنند.

وی افزود: افرادی که بیشترین امتیاز آزمون را کسب کنند پس از بررسی سوابق کاری و مدارک تحصیلی و براساس صلاحیت های موجود در پست های سازمانی به صورت کارمعین تبدیل وضعیت خواهند شد.

صالحی در خصوص زمان برگزاری زمان آزمون گفت: با توجه به اتمام بررسی صلاحیت های واجدان شرایط شرکت در آزمون، پس از خروج از وضعیت قرمزکرونایی استان، این آزمون با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز برگزار خواهد شد.

نظر شما