رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

والدین و همسران شهدای قزوین واکسینه می شوند/ هفته سختی در پیش است

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۱۳۲۳
والدین و همسران شهدای قزوین واکسینه می شوند/ هفته سختی در پیش است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در روزهای آینده والدین و همسران شهدای بالای 60 سال سن در استان قزوین واکسینه می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا ظهر سه شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز استانداری قزوین تشکیل جلسه داد.

پیمان نامدار در این جلسه اظهارداشت: در حال حاضر شهرستانهای آوج و البرز از حالت قرمز خارج و نارنجی شده اند و سیر بیماران بستری در این شهرها به حالت ثابت رسیده است.

وی گفت: امروز با ثبت 10 فوتی در استان قزوین همچنان نگران افزایش فوتی ها هستیم و انتظار داریم پروتکل ها همچنان با شدت و جدیت رعایت شود.

کرونا 6

نامدار بیان کرد: با ارتباط بخش آی تی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی خوشبختانه صحت و دقت آمارهای بیماران کرونا و نیز فوتی ها در استان بسیار بالاست و حتی اگر یک نفر در خارج از استان فوت کند بدقت آمار آن را ثبت می کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: عملکرد دو هفته گذشته در میزان مرگ و میرهای کرونایی در روزهای آینده مشخص خواهد شد لذا هفته سختی را در خصوص فوتی ها در پیش رو داریم و نگران آمار بالا در این خصوص هستیم.

در حال عبور از پیک بیماری هستیم

نامدار اظهارداشت: متاسفانه سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بزودی دچار یک همه گیری جهانی خواهیم بود و پیک های بعدی هم در راه است به همین دلیل همواره باید مراقب سلامت خود و دیگران باشیم و پروتکل ها را رعایت کنیم.

وی گفت: در استان قزوین با همکاری خوب مردم و اصناف در حال عبور از پیک بیماری کنونی هستیم لذا همچنان تاکید جدی داریم محدودیت و ممنوعیت اصناف و تردد در مزان قرمز شدن شهرها باید تداوم یابد و در صورت تغییر رنگ می توان این محدودیت را لغو کرد.

نامدار ضمن مخالفت با آغاز فعالیت مشاغل گروه دو در شرایط قرمز اظهارداشت: آغاز هر فعالیتی که منجر به تجمع مردم شود خطرناک است و ما را دچار بحران می کند لذا بهتر است این مشاغل در شرایط نارنجی و زرد وارد فعالیت شوند.

خانواده شهدا واکسینه می شوند

نامدار با تجلیل از خانواده محترم شهدا گفت: همه خود را مدیون خانواده شهدا می دانیم و در این مرحله برای تجلیل از این افراد و بر اساس سند واکسیناسیون تعداد 2 هزار نفر از والیدن و همسران  شهدا که بالای 60 سال سن دارند در استان شناسایی شده اند که در این مرحله واکسینه خواهخند شد.

کرونا 2

تعیین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: برای شفاف سازی و تسریع در اطلاع رسانی با تعیین سخنگوی دانشگاه آقای محمد حسن ارداقیان را مسئول پاسخگویی به رسانه کرده ایم تا هر روز در یک ساعت مشخص به سوالات پاسخ دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز