معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

۵۰ درصد مردم استان قزوین تزریق واکسن ایرانی را ترجیح می دهند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۱۳۵۰
۵۰ درصد مردم استان قزوین تزریق واکسن ایرانی را ترجیح می دهند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: 50 درصد مردم استان تزریق واکس ایرانی را به خارجی ها ترجیح می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلال رحمانی در جلسه قرارگاه ستاد کرونای استان که ظهر سه شنبه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 10 نفر از هم استانی های عزیزمان با تست مثبت قطعی کرونا جان باختند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 651 نفر در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: 56 بیمار بدحال نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

کرونا 6

رحمانی افزود: در بیست و چهار ساعت گذشته با پذیرش 137 بیمار جدید ، تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان قزوین به 633 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: با کمک کادر درمانی و پزشکی در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 89 بیمار پس از بهبود از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 22 هزار و 245 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته اند و تعداد فوتی ها نیز به یک هزار و 540 نفر رسیده است.

رحمانی تصریح کرد: در این شرایط انتظار کاهش آمار فوتی ها را نداریم چون منتظر پیامدهای قرنطینه 14 روز گذشته هستیم.

کرونا 11

وی گفت: واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در اتستان آغاز شده است زیرا بیش از 87 درصد مرگ و میرهای کرونا در استان مربوط به افراد سالمند و بالای 65 سال است که با این کار می توان این نگرانی را کاهش داد.

رحمانی اضافه کرد: بیماران خاص و زمینه ای در نوبیت بعدی تزریق واکسن هستند و امیدواریم با تسریع در واکسیناسیون افراد پر خطر و مسن بتوانیم از آمار فوتی ها کم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز