رئیس سازمان صمت استان قزوین:

سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان قزوین شناسایی و ضبط شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۱۴۸۴
سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان قزوین شناسایی و ضبط شد
رئیس سازمان صمت استان قزوین: در سال گذشته با تشکیل 544 فقره پرونده بیش از 12 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان قزوین شناسایی و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عزیز الله افضلی در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز که عصر سه شنبه در محوطه باز استانداری برگزار شد اظهار داشت: در سایت انبار کالا ۴۳ هزار و ۱۵۷ مورد ثبت نام صورت گرفت که  ۲۵۸۸ مورد در انتظار تائید هستند.

وی افزود: در بررسی ها تعداد  ۴۰ هزار و ۵۶۹ مورد از ثبت نام ها تائید شده و ۲۲۵۷ غیر فعال است و در حال حاضر تعداد ۸۹۳ مورد از انبارها فعال شده است.

افضلی تصریح کرد: برخی صاحبان واحدهای تولیدی انبارهای بزرگ را در سامانه ثبت کرده اند اما برخی هنوز از این سامانه اطلاعی ندارند و پیشنهاد می شود با تعیین ضرب العجل یک مهلتی برای تکمیل اطلاعات سامانه داده شود.

کالا 1

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: هر جایی که محل نگهداری کالا و محصول کشاورزی باشد انبار تلقی می شود که با این تعریف بیش از ۵۱۲ هزار انبار در کشور شناسایی شده است.

شناسایی و کشف 12 میلیارد تومان کالای قاچاق 

افضلی در خصوص فعالیتهای انجام شده برای مقابله با کالای قاچاق هم اظهارداشت: در سال گذشته با انجام بیش از  ۱۴ هزار و ۱۲۲ مورد بازرسی تعداد ۵۴۴ پرونده قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد تومان در استان تشکیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز