رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

ثبت و ضبط تلاش کادر درمان در قالب هنر موجب تقویت روحیه تلاشگران این عرصه می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۱۵۸۲
ثبت و ضبط تلاش کادر درمان در قالب هنر موجب تقویت روحیه تلاشگران این عرصه می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: ثبت و ضبط تلاش کادر درمانی در ایام کرونا در قالب هنر موجب تقویت روحیه این تلاشگران در ادامه خدمت رسانی به مردم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری استان قزوین،  و جمعی از مسئولان استانی از دیوارنگاره «نبض جهاد» به مناسبت پاسداشت جهاد عظیم شهدا و مدافعان سلامت در بیمارستان ولایت رونمایی شد.

پیمان نامدار در این مراسم اظهارداشت: توجه به حقوق مادی و معنوی مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران نیازمند همدلی و همراهی همه ارکان جامعه است، چرا که این قشر به عشق مردم نظام و انقلاب شبانه روزی خدمت می‎ کنند و جان خود را به خطر انداخته اند.

حوزه 5

وی بیان کرد: فعالیت هنرمندان در مسیر جلب توجه به جامعه درمانی به ویژه ایجاد این دیوارنگاره آثار مثبتی برای تقویت روحیه پزشکان و مدد کارانی دارد که با وجود مخاطرات بی‌شمار همیشه برای سلامت جامعه از خودگذشتگی کرده ‎اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: بدون تردید وقتی کادر درمان، این دیوارنگاره را مشاهده می کنند انرژی مثبت آن به خانواده ها منتقل می شود و این حرکت فرهنگی در حافظه تاریخی کادر درمان به یادگار خواهد ماند.

در پایان این مراسم از دیوارنگاره «نبض جهاد» پاسداشت جهاد عظیم شهدا و مدافعان سلامت در بیمارستان ولایت رونمایی شد.

حوزه 4

در این دیوار نگاره، تصاویر 2 هزار نفر از پرسنل و کادر درمان بیمارستان ولایت و بوعلی که در مبارزه با بیماری کرونا در خط مقدم قرار داشتند ثبت و ضبط شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز