رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

برنامه های مذهبی و فرهنگی ماه خدا در بستر فضای مجازی درحال اجراست

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۷۱۸۰۳
برنامه های مذهبی و فرهنگی ماه خدا در بستر فضای مجازی درحال اجراست
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شیوع بیماری کرونا، برنامه ها و مسابقات متنوع مذهبی و فرهنگی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در فضای مجازی تدارک دیده شده و در حال اجراست.

به گزارش‌ خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی در این باره اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی ماه خدا ،توسعه و ترویج سبک زندگی و معارف دینی، معنوی‌سازی فضای شهری با تأکید بر انس با قرآن و شعائر اسلامی است.

تجلیل از مراقبین سلامت شاغل در پایگاه های سلامت شهر قزوین

وی تجلیل از مراقبین سلامت شاغل در پایگاه های سلامت شهر قزوین و مرکز بهداشت شهید بلندیان با حضور فعالین قرآنی مراکز قرآن را از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برشمرد که با مشارکت مرکز بهداشت شهید بلندیان همزمان با روز مراقبین سلامت و روز جهانی ماما در فضای مجازی انجام می شود.

مسابقه خوشنویسی مشق عارفانه

درافشانی تصریح کرد: مسابقه خوشنویسی مشق عارفانه "نگارش کلام قصار حضرت امیرالمومنین علی (ع)" از دیگر برنامه هایی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی با مشارکت انجمن خوشنویسان استان قزوین انجام خواهد شد.

مسابقه عکس نوشت (شبهای رحمت)

وی برگزاری مسابقه عکس نوشت «شبهای رحمت» در موضوعات « نیایش»، «شب‌زنده‌داری»، «قرآن»، «توبه» و «سایر مفاهیم مرتبط با شب‌های قدر» در فضای مجازی را از دیگر برنامه های شهرداری در این ماه مبارک برشمرد.

مسابقه نقاشی راهپیمایی روز قدس

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی افزود: همچنین در این ماه مبارک پویش نقاشی روز قدس در بستر فضای مجازی ویژه دانش آموزان برگزار خواهد شد.

ساخت دو کلیپ در پنج مسجد قدیمی شهر قزوین

این مقام مسئول ساخت دو کلیپ با عنوان «ماه ربنا» با محوریت فرازهایی از ادعیه ماه مبارک رمضان در پنج مسجد قدیمی شهر قزوین نظیر مساجد جامع و صالحیه و پخش در فضای مجازی را از دیگر برنامه هایی ذکر کرد که از 15 الی 30 ماه رمضان انجام خواهد شد.

مسابقه احکام و حدیث ویژه پرسنل شهرداری

درافشانی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه احکام و حدیث ویژه پرسنل شهرداری قزوین از دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسب فرارسیدن ماه مبارک رمضان است.

وی همچنین یادآور شد: از قبل آغاز ماه مبارک رمضان برای اینکه حال و هوای شهر رنگ ماه خدا به خود بگیرد، فضاسازی لازم در تقاطع های غیرهمسطح و زیرگذرهای شهر ازسوی سازمان فرهنگی صورت گرفت.

درافشانی افزود: همچنین بیش از ۱۰ مورد مشارکت در برگزاری مراسم هیآت ها و انجمن های مذهبی شهر که در بستر فضای مجازی درحال برگزاریست، از دیگر اقدامات صورت گرفته است، به عنوان نمونه مشارکت در برگزاری "اولین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان مسجدی" و "مسابقه بزرگ کتابخوانی فصل رویش" ازجمله این برنامه هاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز