به مناسبت ۹ اردیبهشت:

استاندار قزوین به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملّی شوراها پیامی صادر کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۲۱۰۰
استاندار قزوین به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملّی شوراها پیامی صادر کرد
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت 9 اردیبهشت روز شوراها پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،  متن اطلاعیه هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

  وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ

یکی از مبانی اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تعامل و گفتگو بوده، همچنانکه  حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و در ادامه مقام معظم رهبری همواره بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیری ها را مورد توجه قرار داده اند. 

نهم اردیبهشت سالروز رویداد ارزشمندی در راستای اجرای اصول100 تا 106 قانون اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشان از تعمیق جایگاه مردم در مشارکت برای ساخت آینده بهتر کشور عزیزمان است.

شوراهای اسلامی شهر و روستا طی پنج دوره فعالیت منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را تسریع بخشیده، از این رو در تمرین مردم سالاری دینی بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند.

در شرایط شیوع کرونا نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار شهرداری ها و دهیاری ها اقدامات ارزشمندی در جهت مقابله با این ویروس، پیگیری کرده ضمن اینکه در مسیر تسهیل و تسریع پویش کمک مومنانه نیز پیشقدم بوده اند که امید است با استمرار این روند و با مشارکت و همراهی مردم از این شرایط عبور کنیم.

اینجانب سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر، شهرستان و اعضای شورا که در شورای عالی استان حضور دارند، تبریک عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات همدلانه شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامیده شده گام های اجرایی برداریم.

نظر شما
پرونده ویژه