مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین:

طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری در جوامع محلی استان قزوین با موفقیت اجرا شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۲۲۶۵
طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری در جوامع محلی استان قزوین با موفقیت اجرا شد
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین از اتمام اجرای طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صدیقه ربیعی در این باره گفت: این طرح براساس تفاهم‌ نامه منعقده مابین معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و استانداری قزوین با حمایت اعتباری معاونت زنان در ۲ فاز اجرایی تربیت مدرس و تسهیل‌گر و آموزش به جامعه مخاطب اجرا شد.

ربیعی افزود: توان افزایی و گسترش ظرفیت های جامعه مدنی استان و همچنین ارتقای تاب آوری در جامعه زنان از جمله اهداف کلی اجرای این طرح است. .

وی بیان کرد: غلبه بر چالش های اجتماعی و افزایش میزان مشارکت جوامع محلی در برنامه ریزی ها و مدیریت امور شهری و هم چنین کاهش آسیب های اجتماعی از جمله دیگر اهدافی بود که در اجرای این طرح در استان پیگیری می کردیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به برخی از مشکلات اجتماعی استان، آموزش زنان و خانواده ها را به ویژه در محلات حاشیه نشین یک ضرورت دانست.

وی اجرای این گونه طرح ها را  در افزایش سلامت روان و رضایت مندی زندگی خانواده ها موثر دانست و بیان کرد: ضرورت اجرای چنین طرح هایی در وضعیت فعلی با توجه به شرایط دشوار زیستی بواسطه شیوع بیماری کرونا و تبعات روانی و اجتماعی حاصله بیش از گذشته در جامعه احساس می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز