رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۲۵۸۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 115 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 115 بیمار جدید دیگر با ابتلا به ویروس کرونا، دربیمارستانهای استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستانهای استان قزوین به 589 نفر رسیده و 11 نفر نیز در این مدت بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا به 446 نفر رسیده است و در حال حاضر 44 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

نامدار یادآورشد: همچنین با تلاش کادر درمانی در بیست و چهار ساعت گذشته 86 نفر از بیمارستانها ترخیص شدند.

کرونا 23

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 22 هزار و 589 نفر با ابتلا به ویروس در بیمارستانها بستری شدند و تعداد بستری های موقت نیز 212 نفر بوده است.

فوت  1575 نفر در استان 

نامدار گفت: تاکنون یک هزار و 575 نفر بر اثر ابتلا به ویروس مهلک کرونا جان خود را از دست داده اند و موارد قطعی ابتلا نیز به 52 هزار و 925 نفر و موارد محتمل و مشکوک به 13 هزار و 325 نفر رسیده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 18 هزار و 579 نفر با تلاش کادر درمانی و بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز