مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین:

حذف تدریجی دفترچه های کاغذی بیمه سلامت آغاز شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۳۴۸۸
حذف تدریجی دفترچه های کاغذی بیمه سلامت آغاز شد
مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک، حذف تدریجی دفترچه های بیمه سلامت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قاسم بهرامی در این باره اظهارداشت: در راستای راه اندازی و اجرای طرح نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک،  حذف دفترچه های کاغذی و جایگزینی آن در دفاتربیمه سلامت در دستور کار قرارگرفت. 

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای خرداد ماه سال جاری برای صندوق بیمه روستاییان و از ابتدای تیرماه برای سایرصندوقهای سازمان بیمه سلامت، چاپ نسخ کاغذی متوقف شده و تنها برگ مشخصات دفترچه ها چاپ و در داخل پوشش  نایلونی به بیمه شدگان تحویل خواهد شد.

دفترچه بیمه 2

وی یادآورشد: بیمه شدگان برای دریافت خدمات تشخیصی درمانی در بیمارستانها، مراکز و موسسات درمانی، درصورت استعلام سیستمی توسط مرکزدرمانی فقط با ارائه کارت ملی و درصورت انجام ندادن استعلام سیستمی، بیمه شدگان ملزم به همراه داشتن برگ مشخصات و یا دفترچه بیمه خویش باشند. 

بهرامی خاطرنشان کرد: تمامی دفترچه های بیمه سلامت، همه صندوقها بجز ایرانیان که تاریخ اعتبار دفترچه آنها به اتمام رسیده به طورسیستمی تا پایان شهریور ماه  معتبر است و در این خصوص بیمه شدگان می توانند باکد دستوری #1666* ازاعتبار دفترچه بیمه خود آگاهی یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز