رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۳۵۰۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 127 بیمار جدید با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در مورد وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 127 بیمار جدید به ویروس کرونا تعداد افراد بستری به 567 نفر رسید.

وی بیان کرد: تعداد بستری های موقت در استان نیز به 81 نفر رسیده و 43 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان در حال حاضر به 493 نفر افزایش یافته است.

نامدار اضافه کرد: متاسفانه در این مدت تعداد 7 نفر از بیماران بر اثر آلوده شدن به این ویروس مهلک، جان خود را از دست دادند.

کروونا

وی یادآورشد: با تلاش کادر درمانی استان امروز 102 بیمار هم از بیمارستانها ترخیص شدند.

ابتلای 22869 نفر/ فوت 1587 نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان تاکنون 22 هزار و 869 نفر در بیمارستانها بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند و تاکنون1587  نفر نیز فوت کرده اند.

وی بیان کرد: تعداد افراد بستری موقت در استان هم 287 نفر و موارد قطعی ابتلا به 53 هزار و 746 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز به 13 هزار و 336 نفر رسیده است.

به گفته نامدار تاکنون 18 هزار و 785 نفر با تلاش ایثارگرانه کادر درمانی، پزشکی و پرستاری پس از بهبودی از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز