با صدور پیامی:

استاندار قزوین کسب مدال نقره توسط بهمن عسگری را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۳۷۶۵
استاندار قزوین کسب مدال نقره توسط بهمن عسگری را تبریک گفت
استاندار قزوین در پیامی کسب مدال ارزشمند نقره توسط بهمن عسگری ورزشکار قهرمان ملی را در رقابت های لیگ جهانی کاراته تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، در پی کسب مدال ارزشمند نقره توسط بهمن عسگری دلاور مرد ارزنده و اخلاق مدارکاراته استان و کشورمان در رقابت های لیگ جهانی کاراته در کشور پرتغال پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم الله الرحمین الرحیم:

در سایه الطاف حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در ایام سوگواری مولی الموحدین امیر المومنین علی (ع) و لیالی پر فیض قدر، باردیگر افتخاری ارزشمند و غرور آفرین نصیب مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه استان قزوین شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار دیار مینودری رقم بخورد.

بهمن عسگری ملی پوش ارزنده و اخلاق مدار استان و تیم ملی کاراته کشورمان و ستاره درخشان کاراته جهان و کشور، در چند سال اخیر، با توکل به خداوند متعال و توسل به مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی (ع) موفق شد با اقتدار و شایستگی در میان بزرگان وزن منهای 75 کیلوگرم، مدال ارزشمند نقره رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در لیسبون پرتغال را کسب کند تا در آستانه بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان( المپیک ۲۰۲۱ توکیو) آمادگی و اقتدار خود را به حریفان جهانی نشان دهد.

اینجانب این موفقیت ارزشمند و غرورآفرین را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان سرافراز قزوین، مدیران ورزش استان قزوین،  جامعه ورزش و جوانان، هیئت موفق کاراته استان و خانواده این قهرمان افتخارآفرین تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز