فرماندار آوج:

۵۲ درصد مبتلایان کرونا در آوج امسال به ویروس مبتلا شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۳۷۸۵
۵۲ درصد مبتلایان کرونا در آوج امسال به ویروس مبتلا شدند
فرماندار شهرسنتان آوج گفت: بیش از یک هزار و 45 نفر تاکنون در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 52 درصد آنها در سال جاری آلوده ویروس شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج با اعلام این خبر اظهارداشت: از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون در مجموع بیش از یک هزار و ۴۵ نفر به این ویروس مبتلا شدند که ۵۵۲ نفر از این ِافراد معادل 53 درصد افراد در سال جاری به بیماری مبتلا شدند.

وی افزود: آمار ابتلا به کرونا در شش هفته گذشته از آمار مبتلایان در ۱۳ ماه ماقبل آن در سال گذشته بیشتر است و این وضعیت در واقع زنگ خطر و هشداری است که نشان می دهد این بیماری به صورت خزنده و خطرناکی روبه افزایش بوده است.

فرماندار آوج یادآورشد: در این مدت ۴۸ نفر از شهروندان در شهرستان آوج براثر ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست دادند که ۱۳ فوتی مربوط به سال جاری است.

علیرضایی با تاکید بر ضرورت نظارت و بازرسی از مراکز پرتجمع به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد:همه شهروندان در بخش های مختلف جامعه باید همچنان در رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت و دغدغه داشته باشند.

وی گفت: توجه به حفظ جان و سلامت خود و همنوعان باید به یک ارزش اصلی و اولیه در فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود تا بتوانیم از این شرایط اضطراری و ناخواسته عبور کنیم.

نظر شما