مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین:

فعالیت انجام شده در مرکز NA برای بهبود معتادان متجاهر در قزوین قابل توجه است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۳۹۲۱
فعالیت انجام شده در مرکز NA  برای بهبود معتادان متجاهر در قزوین  قابل توجه است
مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین گفت: با توجه به فعالیت خوب مرکز NA در بهبود معتادان تامین مکان برای توسعه فعالیت ها ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد روز دوشنبه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد.

مریم بیدخام در این جلسه اظهار کرد: اعتیاد پدیده خطرناکی است که همه افراد جامعه را تهدید می کند و مقابله با آن نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاههای اجرایی و مردم است.

وی افزود: فعالیت na در استان قابل توجه بوده و ما باید برای تامین مکان به این انجمن کمک‌کنیم تا خدمات بیشتری ارائه کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد:  در انجمن های مردمی و کمپ ها تلاش زیادی می شود تا افراد معتاد پاک شوند لذا باید مراقبت کنیم و بدانیم اگر این افراد دوباره آلوده شوند آسیب زیادی می بینیم.

image_2021_5_3-10_42_37_549_0aW

وی بیان کرد: اجرای طرح امام محلات در کاهش اعتیاد بسیار موثر بوده لذا قرار شد ۱۸۰ میلیون تومان برای ۱۸ محله پرداخت شود تا اقدامات لازم در این عرصه صورت گیرد.

بیدخام یادآورشد: در اشتغال بهبود یافتگان چون برخی افراد تعهد کاری نداشتند متاسفانه کارفرمایان از بهبود یافتگان راضی نبودند و دچار چالش شدیم به همین دلیل پیشنهاد می شود با حمایت مناسب بتوانیم سوله ای را در اختیار مجموعه ای از معتادان بهبود یافته قرار دهیم تا خودشان اشتغالزایی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز