معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

سمن های فعال در حوزه مقابله با اعتیاد سطح بندی شوند

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۳۹۵۰
سمن های فعال در حوزه مقابله با اعتیاد سطح بندی شوند
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: با سطح بندی سمن های فعال در حوزه مقابله با اعتیاد می توانیم از ظرفیت این تشکل ها برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده بهتری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد روز دوشنبه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد.

علی لطفی در این جلسه اظهار کرد: سطح بندی سمن ها مهم است تا بتوانیم برنامه ریزی درستی در این بخش داشته باشیم و از این ظرفیت بخوبی بهره برداری کنیم.

وی افزود: سازمانهای مردم نهاد وقتی تسهیلات دریافت می کنند، باید کار کنند و این توانمندی در مسیر حل چالش های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

لطفی تصریح کرد: در موج دوم کرونا انتظار عملکرد بهتری از سمن ها داشتیم و امیدواریم دراین ایام شاهد فعالیت بیشتری در این عرصه باشیم.

وی بیان کرد: همانطوری که از سمن های فعال تقدیر می شود لازم است به سازمانهای مردم نهادی که کمتر فعالیت دارند تذکر داده شود تا این گروه نیز بهتر عمل کنند.

image_2021_5_3-10_42_29_996_JwA

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: نبود مکان برای خدمت رسانی به معتادان بهبود یافته از مهمترین چالش های  این عرصه است که باید برای آن تدبیر کرد.

لطفی اظهارداشت: شش مرکز علمی کاربردی در قزوین تعطیل شده که پیشنهاد می شود این مراکز تعیین تکلیف شود و به صورت قانونی در اختیار مرکزNA  قرار گیرد و با تخصیص تسهیلات صندوق کارافرین امید به اشتغال معتادان کمک شود.

وی گفت: پیشنهاد می کنیم افراد بهبود یافته از اعتیاد تعاونی تشکیل دهند و ما هم تسهیل گری کنیم تا این افراد با خانواده هایشان بتوانند برای خود شغل ایجاد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز