مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام قزوین:

۶ هزار نفر در انجمن NA قزوین عضویت دارند

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۴۱۳۲
۶ هزار نفر در انجمن NA قزوین عضویت دارند
مسئول روابط عمومی انجمن NA در قزوین گفت: با عضویت شش هزار نفر در انجمن معتادان گمنام قزوین زمینه درمان و بازگشت این آسیب دیدگان به جامعه مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد روز دوشنبه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد.

مجید داداش زاده در این جلسه اظهارداشت: انجمن معتادان گمنام در کشور یش از 30 سال و در قزوین حدود 21 سال سابقه فعالیت دارد و توانسته در این مدت اقدامات موثری برای کاهش پیامدهای ناشی از پدیده اعتیاد و آثار مخرب آن انجام دهد.

وی افزود: این تشکل در استان توانسته بیش از 6 هزار عضو را جذب خود کند و افراد زیادی را تشویق به ترک اعتیاد و بازگشت به جامعه کند.

image_2021_5_3-15_4_23_160_PYT

داداش زاده تصریح کرد: اگر فعالیت انجمن نبود بدون تردید شاهد پراکندگی این تعداد افراد معتاد در جامعه و بروز مشکلات بسیار جدی بودیم.

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام قزوین یادآورشد: این انجمن از نظر مالی هیچ اتکایی به دولت ندارد و خودگردان است اما برای ادامه فعالیت خود نیازمند مکان مناسبی است تا فعالیت های خود را تداوم بخشد.

داداش زاده اضافه کرد: پدیده اعتیاد بسیار پیچیده و خطرناک است و جان همه افراد اعم از کوچک و بزرگ، باسواد و باسواد، مسئول و فرد عادی را تهدید می کند و اگر آن را جدی نگیریم حتما آسیب می بینیم.

وی اضافه کرد: درب های انجمن به روی همه معتادان باز است و درمان افراد آسیب دیده را وظیفه خود می دانیم و تلاش می کنیم زمینه بازگشت معتادان را به آغوش خانواده و اجتماع فراهم کنیم.

image_2021_5_3-15_4_33_801_HvG

داداش زاده خواستار همکاری رسانه ها در فرهنگ سازی و انتقال پیام انجمن به معتادان، همراهی مسئولان در اختصاص مکانی مناسب برای ادامه فعالیت و حمایت دستگاههای اجرایی در اجرای برنامه های ترک اعتیاد شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز