دبیر انجمن زندانیان قبل از انقلاب قزوین:

انتخابات بهترین مسیر رسیدن به توسعه و پیشرفت کشور است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۴۱۷۰
انتخابات بهترین مسیر رسیدن به توسعه و پیشرفت کشور است
دبیر انجمن زندانیان قبل از انقلاب قزوین گفت: انتخابات بهترین شاخص برای مردمی بودن نظام و مسیر رسیدن به توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قروین روز دوشنبه در محوطه باز استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام قائد امینی در این جلسه اظهارداشت: حضور حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد وجمهوری اسلامی که یک نظام مردم سالار دینی است به حمایت و مشارکت مردم اتکای جدی دارد.

وی بیان کرد: انتخابات مظهر حضور مردم در صحنه و یک شاخص استاندارد برای مردمی بودن حکومت است و در قانون اساسی هم به همه پرسی اهمیت داده شده و رهبری هم توجه به آرای عمومی و حضور حداکثری را بارها مورد تاکید جدی قرار داده اند.

دبیر انجمن زندانیان قبل از انقلاب قزوین گفت: برای رسیدن به وفاق و نقطه مشترک باید قانون و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری را ملاک کارها قرار دهیم تا در ادامه مسیر دچار پراکندگی نشویم.

888888

وی تصریح کرد: نظام متکی به آرای عمومی است و مردم باید در صحنه باشند و در این میان  فراهم کردن شرایط انتخابات آزاد مهم است و رسانه ها باید به تحقق آن کمک کنند.

 وی بیان کرد: همه باید به منشور اخلاقی و آداب اسلامی پایبند باشیم و از انتخابات به عنوان یک فرصت برای تعیین سرنوشت کشور بخوبی استفاده کنیم.

حجت الاسلام امینی گفت: انتخابات انحصار کسی نیست و باید از توهین و تخریب دیگران بشدت جلوگیری شده و با شفافیت، صداقت و اطمینان و دوری از سیاه نمایی و تخریب به مشارکت مردم کمک کنیم.

وی اضافه کرد: راه توسعه، پیشرفت و استقلال و اقتدار کشور از مسیر انتخابات عبور می کند و با کمک رسانه ها باید مسیر به گونه ای ترسیم شود تا نامزدها  به جای شعاار دادن به مردم برنامه ارائه کنند تا انتخاب دقیق باشد.

امینی اظهارداشت: باید مردم امیدوار شوند که انتخابات می تواند گره ای از مشکلات کشور باز کند و رسانه ها هم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باید مشارکت جدی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز