دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۴۳۶۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 8 بیمار دیگر بر اثر ویروس کرونا در استان فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 131 بیمار دیگر در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند و 7 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی استان قزوین به 538 نفر رسیده و 44 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

فخار سلیمانی تصریح کرد: در مدت یاد شده تعداد افراد قطعی مبتلا به ویروس در استان به 576 نفر رسیده و در این مدت با تلاش کادر درمانی و پرستاری تعداد 113 نفر از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 23 هزار و 101 بیمار در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند و متاسفانه یک هزار و 603 نفر نیز فوت کردند.

وی گفت: موارد قطعی مبتلایان استان 54 هزار و 727 مورد و موارد محتمل و مشکوک نیز تاکنون به 13 هزار و 330 نفر رسیده است.

فخار سلیمانی اضافه کرد: همچنین تعداد افراد بستری موقت در استان 315 نفر گزارش شده است.

به گفته وی تاکنون بیش از 18 هزار و 994 نفر از بیماران نیز پس از بهبودی از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

فخار سلیمانی بار دیگر از مردم استان درخواست کرد با جدی گرفتن تهدید ویروس کرونا حتما از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بدقت رعایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز