رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین:

مدیران کاروانهای حج و زیارت در قزوین ۱۲۰ بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان اهدا کردند

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۵۰۱۵
مدیران کاروانهای حج و زیارت در قزوین  ۱۲۰ بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان اهدا کردند
رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین گفت: در لیالی قدر 120 بسته معیشتی اهدایی مدیران کاروانهای حج و زیارت قزوین میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس دمیرچی در این باره اظهارداشت: شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای افراد کم درآمد جامعه شد که همدردی و کمک به این افراد یک ضرورت دینی و اخلاقی محسوب می شود.

وی بیان کرد: با تاکید رهبری مبنی بر سامکاندهی و بسیج کمک های مردمی برای دستگیری از نیازمندان خوشبختانه با اجرای طرح کمک مومنانه گروههای زیادی در کمک به نیازمندان مشارکت کردند و اقدامات ارزمندی در این خصوص صورت گرفت.

دمیرچی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات نیازمندان و محرومان یک رسالت دینی و اخلاقی است و در این راستا جمعی از کارگزاران و مدیران کاروانها نیز به این حرکت خداپسندانه پیوستند.

کمک

وی اظهارداشت: به همت جمعی از کارگزاران ‌و مدیران کاروان های حج و زیارت استان و خیرین ۱۲۰ بسته معیشتی جمع آوری و در لیالی قدر میان نیازمندان توزیع شد

دمیرچی افزود: این کمک ها در قالب ۱۷ قلم ارزاق عمومی جمع آوری و میان نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین تصریح کرد: با اجرای رزمایش مواسات، مردم نوع دوست ایران اسلامی و استان قزوین که درتمام بحران ها  به یاری آسیب دیدگان شتافته اند در این ایام نیز  جلوه های زیبا و فراموش نشدنی از ایثار را به نمایش گذاشتند.

 

نظر شما