رئیس شورای اسلامی شهرقزوین:

اجرای پروژه های زیرساختی در شورای پنجم رقم خورد

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۵۲۲۹
اجرای پروژه های زیرساختی در شورای پنجم رقم خورد
رئیس شورای اسلامی شهرقزوین گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان پروژه های عمرانی زیرساختی درشورای پنجم آغار و اجرایی شدکه شاید کمتربه آنها پرداخته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  آیین افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ پروژه شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر ۳۸.۸ میلیارد ریال به مناسب روز ملی شوراها با حضور، فرخزاد معاون عمرانی استاندار،شفیعی فرماندار قزوین،  سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، حکمت اله داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهری قزوین به صورت ویدئو کنفرانس در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

حکمت اله داودی در این مراسم اظهار کرد: ۲۲ سال از تشکیل نهاد شوراها می‌گذرد و روز به روز این درخت تنومند نظام اسلامی بارورتر از گذشته می شود.

وی با تاکید براینکه شوراها و مدیریت شهری بار سنگینی را از روی دوش دولت برداشته است افزود: بایستی اختیارات بیشتری به نهاد شورا واگذارشود تا بتوانیم درهمه بخش‌های عمرانی خدماتی اجتماعی و سلامت خدمات و اقدامات ارزشمندی را به شهروندان ارایه کنیم.

 رئیس شورای اسلامی شهرقزوین افزود: به اقدامات و پروژه های زیرساختی اجراشده در شورای پنجم اشاره کرد وگفت: یکی از پروژه های مهم و شاخص این دوره پروژه بلوار آیت الله باریک بین است که امیدواریم باتلاش شبانه روزی تا پایان دوره شورای پنجم تکمیل و مورد بهره برداری شهروندان قرارگیرد.

داودی ادامه داد: به سایر پروژه های شاخص شهرداری قزوین اشاره کرد وگفت احداث بوستان بزرگ بانوان درمنطقه جنوب شهر و تئاتر شهر ازجمله مهم ترین پروژه هایی است  که در شورای پنجم و باتلاش مدیریت شهری درحال اجرا است که امیدواریم تا پایان این دوره از شورا به سرانجام برسند.

توسعه متوازن اولویت مدیریت شهری قزوین 

علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: توسعه متوازن نقاط متصل و منفصل شهری، همواره شعار شورای پنجم شهر بود که با افتتاح این پروژه ها محقق شده است و به بهره برداری رسیده است و امروز شاهد این هستیم که نقاط کم برخوردار نیز به موازات دیگر مناطق از امکانات شهری بهره مند می شوند.

معاون عمرانی استاندار گفت: مجموعه شهرداری قزوین به تنهایی یک استانداری است و حتی اعتبارات آن بیشتر از مجموع چند دستگاه دولتی است.

فرخزاد در پایان با اشاره به رضایت شهروندان از توسعه متوازن شهر گفت: صرف این اعتبارات موجب رضایت مندی شهروندان شده است و شهرداری را در یک کف ترازوی رضایت مندی شهروندان در مقابل سایر دستگاه ها در کفه دیگر ترازو قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز