دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۵۵۴۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با ابتلای 91 بیمار جدید به ویروس کرونا تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای استان قزوین به 494 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی استان اظهارداشت: متاسفانه همچنان تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان دو رقمی است و انتظار داریم شهروندان رعایت پروتکلها را جدی بگیرند تا شاهد روند نزولی بیماری باشیم.

وی اضافه کرد: در بیست و چهارساعت گذشته 91 نفر دیگر از شهروندان به ویروس کرونا مبتلا شدند که با این وضعیت تعداد بیماران بستری استان به 494 نفر رسیده است.

فخار سلمیانی تصریح کرد: در این مدت 6 بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست دادند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در حال حاضر 432 نفر و بیماران بدحال هم 42 نفر هستند که زیر دستگاه تنفسی قرار دارند.

وی اضافه کرد: با تلاش کادر درمانی استان قزوین در بیست و چهارساعت گذشته تعداد 96 نفر از بیماران از بیمارستانها ترخیص شدند.

کروونا

فخار سلیمانی گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 23 هزار و 372 نفر با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: متاسفانه تاکنون یک هزار و 628 نفر از بیماران بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

فخار سلمیانی بار دیگر از همه شهروندان خواست ضمن زدن ماسک در معابر عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراقب سلامت خود و دیگران باشند و تهدید ویروس را همچنان جدی بگیرند.

نظر شما
پرونده ویژه