‍ جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

مسافرت از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ممنوع است/ آغاز فعالیت مشاغل گروههای ۱ و ۲

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۷۵۶۷۶
مسافرت از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ممنوع است/ آغاز فعالیت مشاغل گروههای ۱ و ۲
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: سفرهای برون شهری فارغ از هرگونه رنگ بندی شهرها از 21 تا 25 اردیبهشت به همه نقاط کشور ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و پیشگیری از انتشار آلودگی فارغ از هر گونه رنگ بندی مسافرت در این هفته ممنوع اعلام شده است.

حبیبی تصریح کرد: در این راستا از ساعت 12 روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت ممنوع بودن سفر در تمام نقاط کشور و فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی اجرایی می شود.

وی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: از سوی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی ابلاغ شده تا به استناد مصوبه کمیته ستاد ملی کرونا ممنوعیت هرگونه مسافرت در ایام یاد شده در تمام نقاط کشور اجرایی شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین یادآورشد: ممنوعیت سفرها در ایام ذکر شده در تمام مناطق کشور و فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی تعیین شده است.

ترافیک

وی بیان کرد: از صداوسیما، رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیز توقع می ‌رود که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را درباره محدودیت‌های کرونایی به مردم عزیز در رسانه ها انجام دهند.

حبیبی درباره وضعیت شهرستان‌های استان قزوین اعلام کرد: چهار شهرستان استان شامل آبیک، البرز، بوئین زهرا و تاکستان در وضعیت نارنجی، شهرستان آوج در وضعیت زرد و مرکز استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین یادآورشد: مشاغل گروه یک و دو امکان فعالیت دارند و از هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کسب ‌وکارهای این گروه آزاد می باشد؛ البته ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح همچنان برقرار است.

حبیبی افزود: برخی مشاغل گروه دو از جمله فروش انواع خودرو، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم خانگی، لوازم التحریر، آژانس مسکن، فروش کیف و کفش، پاساژها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی و مراکز شماره گذاری اتومبیل هستند.

وی در پایان ضمن اشاره به زمان برگزاری کنکور هم گفت: کنکور سراسری در روزهای9 تا 12 تیر ماه 1400 و کنکور ارشد در تاریخ 6 تا 8 مرداد برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز