مدیر توزیع برق شهرستان قزوین:

خاموشی ۲ ساعته برق در طارم ناشی از پارگی سیم و کابل در اثر باد شدید بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۵۷۴۹
خاموشی ۲ ساعته برق در طارم ناشی از پارگی سیم و کابل در اثر باد شدید بود
مدیر توزیع برق شهرستان قزوین گفت: خاموشی دو ساعته در روستاهای طارم ناشی از وزش باد شدید و پارگی سیم و کابل های مسیر بود که بسرعت برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احمد احمدی در خصوص قطعی برق روز گذشته در منطقه طارم اظهارداشت: روز گذشته به دلیل بارش های پراکنده و وزش باد شدید در مناطقی از طارم شاهد پارگی کابل های برق در برخی روستاها بودیم و این امر موجب خاموشی کوتاه مدت در برخی روستاها شد.

وی اضافه کرد: وزش باد شدید در سه منطقه طارم موجب پارگی سیم ها و قطع کلید 20 کیلو ولت و نیز قطع برق 60 روستا شد که این مناطق حدود 2 ساعت با خاموشی مواجه شدند.

احمدی 22

احمدی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و احتمال وقوع حوادث در مناطق بادخیز تیم های عملیاتی اداره برق در منطقه در آماده باش کامل قرار داشتند و پس از پارگی و قطع شدن کابل های برق با 6 تیم عملیاتی وارد ماموریت شدند تا جریان برق برقرار شود.

وی گفت: در روستاهای مغانک، شیزر، سرنق و کوگیر بسرعت وارد ماموریت شدیم و با بکارگیری 12 نیروی متخصص و فنی نسبت به رفع نواقص و پارگی سیم و کابلها اقدام و پس از دو ساعت برق شبکه و این روستاها مجددا برقرار شد.

مشترکین پارگی سیم و کابل را گزارش کنند

مدیر برق شهرستان قزوین در ادامه گفت: از همه مشترکین بویژه در روستاها درخواست می کنیم در صورت مشاهده هر گونه پارگی و قطع سیم و کابل های برق در مسیر های سکونت خود مراتب را با شماره تلفن 121 اطلاع دهند تا تیم های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق برای رفع اشکال و برقراری برق شبکه وارد ماموریت شوند.

قطع برق 1

وی گفت: در مواقع قطع برق بر اثر اشکال فنی و یا حوادث غیر مترقبه از مشترکین انتظار داریم با صبوری و شکیبایی با ماموران اداره برق همکاری کنند تا خدمت رسانی تسریع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز