استاندار قزوین:

مشارکت اوقاف در کمک های مومنانه موجب اعتماد مردم به وقف می شود

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۵۹۶۷
مشارکت اوقاف در کمک های مومنانه موجب اعتماد مردم به وقف می شود
استاندار قزوین گفت: مشارکت اوقاف در کمک های مومنانه و مواسات و دستگیری از نیازمندان می تواند موجب جلب اعتماد بیشتر به وقف و ترویج فرهنگ کار خیر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رزمایش ضیافت همدلی بهار ۱۴۰۰ از محل درآمد موقوفات روز شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان،شهردار قزوین، رئیس شورای اسلامی شهر، هیئت امنای بقعه امامزاده حسین(ع) و جمعی از خیرین در محوطه  امامزاده حسین (ع) برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای بخشش و نوع دوستی است و مسلمانان می توانند در پرتو آموزه ها و مفاهیم والای الهی به انفاق و بخشش بپردازند تا از آثار روحی و معنوی آن بهره مند شوند.

استاندار قزوین با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای کسب درس های بزرگی است که در ادامه راه زندگی می تواند راهگشا باشد.

image_2021_5_8-13_34_20_189_7WH

وی تصریح کرد: باید مشکل نیازمندان را مشکل خود بدانیم چرا که غفلت از هر مشکل می تواند مشکلات جامعه را افزایش دهد و وقتی فقر در جامعه ایجاد شود و مورد توجه قرار نگیرد جامعه را دچار چالش های بزرگ می کند.

جمالی پور ادامه کرد: کرونا خیلی از کسب و کارهای کوچک را دچار آسیب کرد و بسیاری از خانودده ها دچار چالش شدند و تحریم ظالمانه دشمن هم فرصت های شغلی زیادی را دچار مشکلاتی کرد و واحد‌های زیادی تعدیل نیرو کردند و همین امر موجب شد تا تورم افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای ارائه خدمت و  مشارکت در کار خیر استفاده کرد، یادآور شد: بعد از تاکید مقام معظم رهبری اقدامات بزرگی در کشور رقم خورد و شاید اطلاع رسانی نشد خیرین زیادی پای کار آمدند که اگر درست به تصویر کشیده شود روح بلند مردم دیده می شود.

image_2021_5_8-13_34_22_377_85V

استاندار قزوین اظهار کرد: مردمی دستگیر و مهربان داریم که اگر از این ظرفیت برای همدلی وحدت و انسجام استفاده کنیم به دستاوردهای بزرگی می رسیم.

وی گفت: اینگونه اقدامات که از سوی اوقاف انجام می شود موجب جلب اعتماد مردم به اوقاف و نهادهای انقلابی می شود و افراد بیشتری در این کار خیر مشارکت می کنند.

جمالی پور افزود: از خیرین انتطار داریم دستگیر نیازمندان باشند و باور کنیم دستگیری از نیازمندان کاری الهی است که اجر آن نزد خداوند برای همیشه محفوظ خواهد ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز