استاندار قزوین:

جمعیت هلال احمر بازوی دولت در زمان بحران و کاهش آسیب های حوادث است

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۶۷۲۷
جمعیت هلال احمر بازوی دولت در زمان بحران و کاهش آسیب های حوادث است
استاندار قزوین گفت: جمعیت هلال احمر با حضور داوطلبانی گمنام، بی ادعا و ایثارگر مورد وثوق و اعتماد مردم بوده و بازوی دولت در زمان بحران و کاهش آلام انسانها در حوادث است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر، از مجموعه‌ توانمندی‌ها و امکانات امدادی هلال احمر استان بازدید کرد.

استاندار قزوین روز یکشنبه با حضور در پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان با مدیرعامل، معاونان، پرسنل و امدادگران این جمعیت دیدار و از امکانات و تجهیزات هلال احمر استان، بازدید کرد. 

هلال 5

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این بازدید ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر به همه داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر استان، اظهار داشت: بی شک تلاش کارکنان و اعضای هلال احمر که گمنام و بی ادعا فعالیت می کنند قابل سنجش با ارزشهای مادی و دنیوی نیست و در واقع نجات جان انسانها قابل ارزش گذاری مادی نیست و اجر بسیار بالایی نزد خداوند منان دارد. 

وی بیان کرد: توانمندی‌های چشمگیر، تخصصی و فنی که در جمعیت هلال احمر وجود دارد در واقع متعلق به همه مردم است و رویکرد اجتماعی و مردمی این جمعیت را نشان می دهد که چگونه با تعامل و حضور اعضای داوطلب در مسیر ارتقای عملکرد خدمت رسانی خود تلاش می کند. 

جمالی پور افزود: توانمندی ها و رویکرد اجتماعی و مردمی که در مجموعه جمعیت هلال احمر وجود دارد باعث افزایش اعتبار این جمعیت در جامعه شده و اقبال بسیار خوبی از سوی مردم به این مجموعه دیده می شود که بیانگر پایگاه مردمی هلال احمر در جامعه است و باید این ارزش اجتماعی صیانت شود.

هلال 3

وی ادامه داد: مراقب باشید تا اعتماد مردمی به جعیت هلال احمر آسیب نبیند زیرا خدمات امدادی و اجتماعی شما در حوادث و بحران های طبیعی  مانند بازوی دولت محسوب می شود و نقش شما بسیار ارزشمند است.

استاندار قزوین یادآورشد: جمعیت هلال احمر به هر میزان که پایگاه اجتماعی قویتری داشته باشد می تواند در بحران ها نقش بیشتری ایفا کرده و خدمات بهتر و مطلوبتری ارائه دهد.

 وی اظهارداشت: از مجموعه امدادگران و اعضای داوطلب هلال احمر استان به واسطه خدمات و همچنین حمایت و صیانت از عناصر هویت بخش خود یعنی اعضای داوطلب تشکر می کنم و امیدوارم با انرژی و انگیزه ای که در میان شما وجود دارد این دستاوردها، خدمات و حمایتها ادامه داشته باشد.

هلال 1

جمالی پور همچنین با تقدیر از کسب رتبه‌ دوم کشوری تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین در سال گذشته، تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر استان، همواره با انگیزه در بحران ها، سختی ها و گرفتاری‌ها حاضر می‌شوند و در این ایام که کشور و استان درگیر بیماری کرونا شده تلاش‌های هلال احمر در کنار سایر گروه‌ها و دستگاه‌ها قابل تقدیر است.

در این بازدید حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گزارشی از مهمترین فعالیت های این جمعیت ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز