جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

نماز عید سعید فطر در شهر قزوین با رعایت پروتکلها در فضای باز برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۹:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۶۹۲۲
نماز عید سعید فطر در شهر قزوین با رعایت پروتکلها در فضای باز برگزار می‌شود
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز در شهر قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مبنی بر ممنوعیت سفر از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت به قزوین تمام ورودی و خروجی‌های شهر، مسدود می شود و نیروی انتظامی ۲۴ ساعته بر آنها نظارت می کند.

وی تصریح کرد: همچنین راه های ورودی منطقه الموت و طارم استان قزوین در این مدت، مسدود می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: پذیرش مسافر در هتل ها و مهمانسراها در این ایام ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، آن مرکز به مدت ۲ هفته پلمب می‌شود و هر خودرویی که در پارکینگ هتل ها و مراکز گردشگری باشد به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تردد پلاک های ۷۹ و ۸۹ در درون استان بلامانع است اما کارمندان قزوینی که محل سکونتشان در شهرستان ها است، جهت تردد خارج از زمان مشخص شده باید به فرمانداری مراجعه کرده و برگه تردد دریافت کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در خیابان شهدا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این محدوده فضای باز خوبی دارد و می توانیم وضعیت را کنترل کرده و با رعایت پروتکل ها این آیین عبادی را بخوبی در روز عید فطر برگزار کنیم.

حبیبی از شهروندان و روزه داران نیز خواست در روز عید فطر ضمن همراه داشتن سجاده و مهر و زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دراین اتیین عبادی شرکت کنند و همچنان تهدید ویروس را جدی بگیرند.

 

نظر شما