رئیس پلیس راهور استان قزوین:

محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر اعلام شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۷۱۹۰
محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر اعلام شد
رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در قزوین از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  سرهنگ مهرداد حسن پور در این باره اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت  کشور، محدودیت های تردد از ساعت 14 روز سه شنبه 21 اردیبهشت الی ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: بر این اساس از هموطنان عزیز درخواست می شود به مقررات ابلاغی توجه کرده و از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند تا شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.

رئیس پلیس راهور استان قزوین یادآورشد: از مردم درخواست می کنیم برای مهارویروس طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از هرگونه تردد در این ایام خودداری کنند و با ماموران پلیس راهور و پلیس راه در نیروی انتظامی در اجرای این محدودیت ها همکاری کنند.

ترافیک محدودیت

سرهنگ حسن پور تصریح کرد: در صورتی که افرادی این مصوبات را رعایت نکنند برابر قانون با آن ها برخورد خواهد شد و توسط ماموران و دوربین های شهر اعمال قانون خواهند شد. 

وی اضافه کرد: جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزار تومان و تردد شبانه 200 هزار تومان است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی کالاها و ارزاق عمومی فعالیت دارند، مجاز به تردد هستند.

وی خاطرنشان کرد: مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها برای برخی افراد از جمله پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده دارای اعتباراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز