معاون بهداشت و توانبخشی هلال احمر قزوین:

داروهای کمیاب در داروخانه هلال احمر قزوین توزیع می شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۸:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۷۴۲۴
داروهای کمیاب در داروخانه هلال احمر قزوین توزیع می شود
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با تهیه و توزیع داروهای کمیاب در داروخانه هلال احمر گام موثری برای کاهش آلام بیماران خاص برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرهاد ارجمندی در این باره اظهارداشت: جمعیت هلال احمر استان در کنار رسالت اصلی خود در ارائه خدمات بشر دوستانه تلاش می کند در سایر عرصه ها از جمله بهداشت و درمان و تامین دارو نیز خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم و بیماران تامین برخی داروهای کمیاب و خاص است لذا این جمعیت تلاش می کند با تکمیل سبد دارویی خود، در کاهش درد و آلام بیماران خاص نقش آفرین باشد. 

ارجمندی تصریح کرد: تهیه و توزیع داروهای کمیاب دغدغه اصلی جمعیت هلال احمر در مسیر همراهی با وزارت بهداشت در کشور است و در این راستا داروخانه هلال احمر استان نیز جایگاه خاصی در نظام سلامت دارد و همیشه می کوشد سبد دارویی خود را تکمیل کند تا بتواند قطره ای از درد و آلام بیماران خاص در استان را کم کند.

وی یادآورشد: هلال احمر استان در حوزه تأمین و توزیع داروهای خاص بیماران و یاری رساندن به آنها از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نمی کند تا بتواند رسالت خود در خدمت به مردم را به بهترین نحو انجام دهد.

داروخانه

ارجمندی اشاره کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه به این داروخانه و افزایش حجم نسخ الکترونیک یک نفر به عنوان مسئول فنی دوم شیفت صبح به این مجموعه برای رفاه حال مراجعین اضافه شد.

وی بیان کرد: رویکرد ما در داروخانه هلال احمر استان این است که بهترین خدمات را به هم استانی ها ارائه کنیم و در این راه از هر آنچه که نیاز باشد در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم بدون هیچ چشم داشت و منتی به مردم و بیماران بهترین خدمات را ارائه کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اظهارداشت: همزمان با واکسیناسیون کووید ۱۹ مدافعان سلامت، با توجه به اینکه پرسنل داروخانه هلال احمر در مواجه مستقیم با بیماران بودند اولین مرحله از واکسن کووید ۱۹ را با توجه به سهمیه تخصیص یافته توسط دانشگاه علوم پزشکی دریافت کردند و دوز دوم این واکسن نیز در موعد مقرر تزریق خواهد شد تا بدین وسیله از ابتلا به این ویروس مصون باشند و بتوانند به بیماران و هموطنان خدمات مستمری ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز