مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

استارت آپ ها در ایجاد اشتغال نقش انکارناپذیری دارند

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۷۴۷۵
استارت آپ ها در ایجاد اشتغال نقش انکارناپذیری دارند
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: استارت آپ‌ها در کارآفرینی و ایجاد اشتغال نقش انکارناپذیری دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان قزوین، عباس علایی مقدم در جلسه بررسی طرح ها و برنامه های جوانان و برخی سازمان های مردم نهاد در زمینه کسب و کار نوپا (استارتاپ)این مهم را موجب عملیاتی کردن و بهره مندی از خلاقیت و ایده های جوانان در زمینه اشتغال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امروز درصد زیادی از مخاطبان و جامعه هدف ما جوانان تحصیلکرده هستند، گفت: حرکت از ایده ها و طرح های سنتی و قدیمی به سمت ایده ها و طرح های نوآورانه، جدید، خلاق و استارت آپ با هزینه های کم و اشتغال یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین است و نتایج ارزشمند آن زمینه اشتغال حداکثری را در جامعه فراهم می کند.

علایی مقدم با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان در قامت یک مشاور عالی نسبت به راهنمایی جوانان جویای کار و دریافت تسهیلات اشتغال زایی در قالب کسب و کار نوپا ایفای نقش می کند، خاطرنشان کرد: در اعطای تسهیلات به این طرح های جدید و در عین حال ارزشمند و آینده دار،نظارت مستمر و دقیق برای دستیابی به بازدهی بالا، ایجاد و تثبیت اشتغال و کمترین انحراف از مسیر در دستور کار قرار دارد تا ضمن کسب موفقیت؛زمینه اشتغال حداکثری را بوجود آوریم.

در این جلسه؛بکان معاون توسعه منابع و پشتیبانی،لطفی معاون فرهنگی و امور جوانان،برخی اساتید دانشگاه و مسئولین ستادی اداره کل حضور داشتند.

استارتاپ یک کسب و کاری است که قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ‌ها به نحوی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز