فرماندار بویین زهرا:

۱۲ واحد صنعتی راکد در شهرستان بویین زهرا به چرخه تولید بازگشت

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۷:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳۳
۱۲ واحد صنعتی راکد در شهرستان بویین زهرا به چرخه تولید بازگشت
فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: با پیگیری های انجام شده در یک سال گذشته ۱۲ واحد صنعتی راکد در شهرستان به چرخه تولید و فعالیت بازگشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بوئین زهرا عصر سه شنبه به ریاست مصطفی آقاعلی فرماندار بوئین زهرا و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مصطفی آقاعلی رئیس ستاد رفع موانع تولید شهرستان در این جلسه بیان کرد:مهمترین دغدغه ما رفع بیکاری در منطقه است و در این راستا توجه به استفاده از همه ظرفیت های واحدهای تولیدی یک ضرورت است.

وی افزود: راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال در اولویت برنامه های مسئولان شهرستان است و تلاش می کنیم با کمک های دولتی این امر مهم محقق شود. 

آقاعلی تصریح کرد: با آغاز به کار ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی، هم اکنون این شهرستان به شدت نیازمند نیروی انسانی فنی و متخصص و کارگر ساده برای فعالیت در خط‌های تولید است.

فرماندار بوئین زهرا افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای تحقق شعار سال تا پایان فصل بهار تعداد ۵ واحد صنعتی راکد نیز مجدداً به چرخه تولید باز خواهند گشت و این در حالی است که ۴ واحد تولیدی جدید نیز  در مدت یک ماه آینده فاز اول تولید خود را آغاز خواهند کرد.

فرماندار بوئین زهرا خاطر نشان کرد: این شهرستان به حدود ۹۰۰ نفر نیروی کار جدید در تخصص‌های مختلف صنعتی و فنی و کارگر ساده نیاز دارد؛ لذا متقاضیان اشتغال می توانند به اداره کار شهرستان مراجعه و درخواست اشتغال خود را ارائه کنند.

آقاعلی یادآورشد: با راه اندازی واحدهای تولیدی می توانیم ضمن رفع بیکاری در منطقه به رونق اقتصادی هم کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز