معاون عمرانی استانداری قزوین:

اولویت کارگروه زیربنایی استقرار واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین است

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۸۳۵۴
اولویت کارگروه زیربنایی استقرار واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین است
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با توجه به تامین زیرساختها و توسعه صنایع بر اساس آمایش سرزمین، اولویت کارگروه زیربنایی قزوین استقرار واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کارگروه امور زیربنایی استان قزوین روز چهارشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به عنوان میهمان حضور داشت در خصوص چند طرح توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین در این جلسه اظهارداشت: مصوبات کارگزوه زیربنایی وتوسعه استان باید به تایید شورای عالی برنامه ریزی و توسعه استان هم برسد تا قابلیت اجرا داشته باشد.

جلسه 1

وی اضافه کرد: در جلسه امروز درخواست های متعددی از سوی صاحبان واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی ارائه شد که بیشتر آنها طرح های توسعه است.

فرخزاد تصریح کرد: در جلسه امروز زمین هایی که نیاز به تعیین کاربری داشت با حضور اعضا مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت تا برای استقرار واحدهای صنعتی، گردشگری و خدماتی در آنها اقدام شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: اولویت ما در کارگروه این است که واحدهای تولیدی حتی الامکان در شهرک های صنعتی استقرار پیدا کنند زیرا در این مراکز زیرساختها مهیا شده و بسرعت می تواند به درخواستها رسیدگی کرد و پاسخ داد.

فرخزاد اظهارداشت: اگر امکان استقرار واحدی تولیدی در شهرک های صنعتی نباشد می توانیم برای احداث آنها در سایر اراضی تعیین کاربری کنیم.

وی بیان کرد: در جلسه امروز با طرح توسعه شرکت نیرو محرکه برای تولید گیربکس دنده اتوماتیک موافقت و مصوب شد تا بسرعت این کار اجرایی شود.

image_2021_5_12-17_44_36_808_Elp

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: همچنین واحدهای صنعتی که نیازمند تامین آب هستند باید تعیین تکلیف شوند و بتوانیم نیاز آبی آنها را تامین کنیم.

فرخزاد اضافه کرد: با اجرای طرح های توسعه و استقرار واحدهای جدید می توان امیدوار بود ضمن رفع موانع تولید به ایجاد اشتغال جدید و کاهش بیکاری هم کمک شود.

 

 

نظر شما