مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

اعتبارات بهزیستی قزوین ۴۰ درصد افزایش یافته است

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۸۳۹۹
اعتبارات بهزیستی قزوین ۴۰ درصد افزایش یافته است
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با افزایش 40 درصدی اعتبارات بهزیستی در چند سال اخیر به 29 میلیارد و 100 میلیون تومان، زمینه افزایش کمی و کیفی خدمات به مددجویان را مهیا کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در آستانه روز عید سعید فطر هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در یک حرکت زیبای عاطفی چهارشنبه شب بر سر سفره کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ساکن در شیرخوارگاه حلیمه حاضر شد و روزه خود را در کنار این کودکان مهربان باز کرد.

استاندار قزوین به همراه علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین و عاملیان مدیرعامل موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی در میان این کودکان حضور یافت و با آنها گفتگو کرد.

حلیمه 2

علیرضا وارثی در این مراسم اظهارداشت: در حال حاضر بیش از 270 نوزاد و کودک 3 ساله تا 18 ساله نگهداری می شوند که برخی از آنها ازدواج کرده و وارد زندگی مستقل شده اند و برخی نیز دانشجو هستند.

وی افزود: در مراسم ازدواج این کودکان که مانند فرزند خود می دانیم به عنوان پدر عروس حضور یافته ایم و بسیار خرسندیم که شاهد آغاز زندگی مشترک آنها شده ایم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: بدون تردید برخی از این کودکان با ناملایماتی ناشی از بد سرپرستی مواجه بوده اند و از نظر عاطفی آسیب دیده اند اما با کمک مربیانی دلسوز و مهربان و نیز خیرینی انسان دوست تلاش کرده ایم این خلاء عاطفی را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: اخیرا یک سوییت برای نگهداری کودکان سه تا شش سال در همین مجموعه در دست احداث داریم که امیدواریم با کمک خیرین بسرعت تکمیل شده و آرامش بیشتری برای این کودکان را مهیا کنیم. 

وارثی اظهارداشت: در موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی ماهانه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه نگهداری کودکان است که بخش کمی را از سوی بهزیستی تامین کرده ایم اما بیشتر هزینه ها توسط خیرین و نیکوکاران تامین شده است که جای تقدیر دارد.

حلیمه 3

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: کاهش تصدی گری و سپردن کارها به مردم و بخش خصوصی از اولویت های ما در این اداره است و امسال هم تلاش می کنیم بخش نگهداری کودکان سه تا شش سال و نیز امور مربیان به طور کامل به بخش خصوصی سپرده شود.

رشد 40 درصدی اعتبارات بهزیستی استان قزوین

وارثی از افزایش اعتبارات بهزیستی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و حمایت موثر استاندار محترم توانستیم اعتبارات  بهزیستی را از  7 میلیارد تومان در سال 95 با افزایش 40 درصدی به 29 میلیارد و 100 میلیون تومان برسانیم که این کار موجب افزایش خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش شده است.

وی گفت: ساختمان جدید بهزیستی در شهرک مینودر با کمک استاندار قزوین با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل شدن است و امیدواریم تا پایان دولت این ساختمان آماده بهره برداری شود.

حلیمه

وارثی در ادامه از تلاش ایثارگرانه مربیان و هیئت مدیره موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی در نگهداری مطلوب از کودکان و نیز رسانه ها در اطلاع رسانی تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم از مربیان شاغل در موسسه تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز